Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Νεκτάριος Σφυράκης: Στο νοσοκομείο από επίθεση του σκύλου του

Ο γνωστός τραγουδιστής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο από φιλικό του πρόσωπο, μετά την επίθεση που δέχτηκε από το σκύλο του. Σε τηλεοπτικές του δηλώσεις, εξήγησε ακριβώς τι συνέβηκε.
Μιλώντας στην εκπομπή "Made in Star", ο Νεκτάριος Σφυράκης είπε πως, ενώ προσπαθούσε να βάλει σταγόνες στο αυτί της σκυλίτσας του, εκείνη αντέδρασε και του επιτέθηκε, όταν ο ίδιος επιχείρησε να της πιάσει το κεφάλι και να τη φέρει σε θέση που θα τον βόλευε.

Η σκυλίτσα του τόν δάγκωσε στη μύτη, αλλά δεν του προκάλεσε μεγάλη ζημιά. Αμέσως, εκείνος πήρε μια καθαρή πετσέτα και κάλυψε την τραυματισμένη περιοχή και πήγε στο σπίτι ενός συνεργάτη του, ο οποίος τον μετέφερε στο νοσοκομείο, όπου του έκαναν ράμματα.

Αν και ο τραυματισμός δεν είναι σοβαρός, για την ώρα, αντιμετωπίζει πρέβλημα με τη λήψη της τροφής, αφού δεν μπορεί να ανοίξει το στόμα για να φάει.

Ακόμα ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει, είναι η επικείμενη συναυλία του στο Αιγάλεω, στην οποία θα δώσει το παρόν με τη βοήθεια παυσιπόνων και αντιβιοτικών, ενώ ανησυχεί μήπως δεν μπορέσει να αποδώσει όπως πρέπει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου